duminică, 4 septembrie 2011

Ilie

Cand Dumnezeu i-a vorbit lui Ilie pe munte l-a intrebat;"ce faci tu aici, Ilie?" iar raspunsul lui ilie a fost urmatorul : "Am fost plin de ravna pentru Domnul Dumnezeul ostirilor".
Uneori in viata noastra de crestinu suntem la fel ca si Ilie intrebati ce facem acum
In timp ce imi puneam aceasta intrebare mi-am dat seama ca sunt si eu ca si Ilie un om care raspunde cu Am fost




Oh Doamne, stau ca şi Ilie
Şi orice-ntrebi îţi spun :“am fost” !
Dar, ce  fac eu acum  pe glie?
Mă tem că stau fără de rost.

Am fost şi eu ca şi profetul,
Om plin de râvna pentru Tine…
Dar încercările, văd bine
Că lasă urme-adânci în  mine.

Si chiar de ştiu că nu sunt singur
Eu însă aşa mă văd acum,
Iar pasul îmi este nesigur
Şi greu îmi pare al meu drum.

Aşa mă-ndrept spre munte Doamne,
S-ascult acol’ ce vrei să-mi spui!
Accept mustrarea de la Tine
Şi numai Ţie mă supun!

Voi auzi şi eu din grota,
Ca şi Ilie-un susur blând,
Şi nu voi pierde nici  o iota
Din ce-mi va spune-al Tău Cuvânt !

DA! ştiu  că lupta nu mi-e gata,
Şi alergarea n-am sfârşit.
Te rog, doar să-mi mai dai putere
Să fac tot  ce n-am izbutit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu