joi, 18 august 2011

Sămânţa de arţar


Dumnezeu vorbeste insa, cand intr-un fel cand int-altul, dar omul nu ia seama (Iov33:14)
In data de 27 iunie pe cand ma intorceam de la mormantul tatalui meu mi-a cazut in fata o samanta de artar. Vazand cum se invarte mi-am dat seama ca de multe ori si noi suntem la fel cu elicea de artar :( avem aceasi traiectorie descendenta invartindu-ne in jurul propriei axe. 
in acea seara am inceput aceasta poezie : 

Samanta de artar

Mă-nvârt în jurul axei mele
Ca şi sămânţa de arţar
Şi tot în jos mă duc, ca dânsa,
Şi-mi pare rau o, Doamne, iar!

Sunt gol şi fără de putere.
De n-ai fi Tu, m-aş prabuşi!
Dar ştiu că Tu-n orice durere
Cu mine-alături ai să fii!

Mă simt slăbit şi gol, Stăpâne.
Şi tot mă zbat să fiu ce-am fost,
Dar dacă-ncerc fară de Tine,
Mă lupt în vânt.şi fara rost.

Mă lupt cu firea mea haină.
Şi mai mereu mă văd înfrânt.
Dar ştiu că de-s  căzut în tină,
Tu mă ridici cu-al Tău Cuvânt.

Dar ştiu că Tu îmi eşti alături!
Şi mă ridici, mă întăreşti.
Când strig spre Tin în rugăciune.
Eu ştiu că Tu cu mine eşti!

Mă-nvârt în jurul axei mele
Ca şi sămânţa de arţar
Dar Tu Stăpânul vieţii  mele
Mă întăreşti şi îmi dai har

Să pot privi  din nou spre Tine,
Să-ţi cânt căci  Tu m-ai mântuit
Si nu ştiu ce-ai vazut la  mine
Dar  multumesc că m-ai iubit.


27-29 mai 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu