miercuri, 2 ianuarie 2013

Lumina si sarea

În vas de cinste Tu ai vrea
Să mă transformi pe mine
Să modelezi viaţa mea
Să duc lumina-n lume

Dar cât de greu vei modela
În firea mea-mpotrivitoare
Ca să se-arate-n viaţa mea
Lumina viitoare?

Mă las eu, Doamne, modelat
Ca lutu-n mâna Ta?
Sau ies scântei din dalta Ta
Când vrei în mine-a Te-ntrupa?

Tu vrei în mine chipul Tău
Mereu să se-oglindească,
Ca oamenii din jurul meu
pe Tin' să Te privească.

Tu vrei ca viaţa mea să fie
Aicea pe pământ,
Pătrunsă de lumina vie
A Sfântului Cuvânt.

Tu vrei lumina să lucească
În orice ceas prin viaţa mea,
Să moară firea pământească,
Să strălucească faţa Ta!

Şi vrei ca eu să fiu în lume
Ca sarea în bucate.
Să fiu mereu demn de-al Tău nume,
De-acum şi pân' la moarte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu