marți, 6 martie 2018

Vas de cinste


În vas de cinste, Doamne, aș vrea, 
Să mă transformi pe mine,
Dar văd cum vechea fire a mea
Tot spre ocară tinde. 

Mi-e greu  ca să mă lupt cu ea, 
Căci simt ca n-am putere
Să calc eu singur peste ea, 
Și asta-mi da durere. 

De-aceea,  azi te rog pe Tin':
Ajută-mi încercarea!
Și curățește-mă pe min'
De toata întinarea. 

Ajuta-mă ca să zdrobesc
În tină a mea fire,
Să pot astăzi sa strălucesc
Să fiu plin de iubire. 

Să nu mă rușinez nicicând
De viața mea cu Tine,
Ci cât trăi-voi pe acest pământ 
Tu să te vezi in mine. 

Să pot in lume răspândi
Mireasma Ta curată
Ca cei ce mă vor întalni
Pe Tine sa Te vadă

Te rog zilnic să mă sfințești
Să-Ți fiu mereu aproape, 
De mine să te folosești
Oricând,  de-i zi sau noapte. 

Iar când voi sta in fața Ta, 
Să nu-mi fie rușine
"Căci vai, pătată-i haina mea!
Și vai și-amar de mine. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu