joi, 8 iunie 2017

Pocăință


Epuizat de drumul mult prea lung,
De truda mult prea multă a zilei,
Mă iartă Doamne de n-ajung,
Să-ți mulțumesc pentru-acordarea milei.

De uneori mi-am căutat o scuză
Ca să justific lipsa mea de zel,
Azi realizez că asta mă acuză,
Și nu m-ajută-n fața Ta de fel.

De m-am rugat vreodat' superficial,
Doar să bifez c-am spus o rugăciune,
Mă iartă și m-ajută ca real
Să fiu de astăzi, demn de al Tău nume.

Iar de citit-am doar ca să bifez,
Că am citit și astăzi din Scriptură,
De azi  'nainte, vreau să meditez
Să fiu atent la sfânta-nvățătură.

Azi nu mai vreau sa fiu superficial,
Căci asta omul nou ucide,
Ci vreau să mă dedic special ,
Să fiu de astăzi demn de al Tau Nume.

Sătul sunt de superficialitate,
Deși am fost așa in viața mea,
Azi vreau să fiu creștin de calitate,
Să fac in viață sfântă voia Ta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu