sâmbătă, 6 august 2022

1 Petru 2:13-15

Mi-e greu, oh Doamne, să-i respect,

Pe cei cu autoritate,

Când văd cum ne călăuzesc,

Spre noua uniformitate.


Mi-e greu ca azi să mă supun,

Celor ce  răului zic bine,

Și care spun că ești doar Bun,

Dar uită de a Ta Sfințenie.


Și totuși Tu îmi poruncești,

Să le respect autoritatea,

Ca dările să le plătesc,

Chiar de nu-mi place realitatea .


Îmi poruncești să nu-i urăsc,

Chiar dacă adesea mă scârbesc, 

Ci chiar mai mult vrei să-i cinstesc,

Pe cei ce astăzi cârmuiesc.


Și recunosc că îmi e greu,

Să calc din nou pe propriul eu,

Dar Tu dorești să mă smeresc, 

Și prin al meu trai să -L  slăvesc. 


Pe Cel ce este Suveran, 

Peste întreaga creațiune, 

Și de nu-mi place un mitocan, 

Să mă plâng doar în rugăciune. 


5 august 2022




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu