luni, 15 octombrie 2018

Noul Iona

În zilele de după referendum m-am trezit asemenea lui Iona că aștept să văd urmările. Din fericire mi-am amintit de modul în care s-au rugat pentru țară Daniel, Ezra și Neemia: "Noi am păcătuit"

Mă iartă Doamne c-am cârtit
De ce se-ntâmplă-n țara mea...
Că prea puțin eu m-am gândit
Că poate e și vina mea.

Și nu că n-aș fi mers la vot,
Sau că nu mi-ar păsa,
Dar prea văzut-am rău-n tot,
Și-am renunțat a mă ruga.

Mă iartă că m-am săturat
Să mă rog pentru țară,
Căci văd că drumu-i spre păcat,
Și duce la ocară.

Mă iartă că am vrut s-aștept
Să  iți văd judecata,
Uitând c-ar fi mai ințelept
Să cer iertarea Ta.

Azi vin din nou să-ți cer iertare
Pentru păcatul țării mele,
Că prin a noastra boicotare,
Ales-am marea desfrânare.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu