vineri, 1 ianuarie 2016

Turnesol

Astăzi m-am repus să citesc cartea lui James Brian Smith- Dumnezeu cel bun și frumos.
În introducerea cărții autorul scrie:
Nu știu dacă ai prins moda brățărilor care arătau starea sufletească a purtătorului. Aceste brățări își schimbau culoarea în funcție de starea de spirit a purtătorului.(În realitate, culoarea se schimba în funcție de temperatura corpului, dar vânzătorii au încercat să convingă cumpărătorii că era vorba de starea lor de spirit și, desigur, au câștigat mult cu aceste brățări.) Ce ar fi dacă ar exista brățări care să indice dragostea față de Dumnezeu? Ele să arate cât de mult Îl iubește pe Dmnezeu purtătorul lor. Dar dacă ar fi obligatorie purtarea lor ?”
După ce am citit introducerea am scris următoarele versuri:



Dac-ar vedea întreaga lume
Cât îl iubesc pe Dumnezeu,
Ce-ar spune oare despre mine?
Sunt un creștin? Sau fariseu?

De-ar fi să se-oglindească astăzi,
Pe fața mea, tot dorul meu,
Ce ar vedea întreaga lume?
Chiar îl iubesc pe Dumnezeu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu