luni, 30 decembrie 2013

Bilanțul

Privind la anul ce-a trecut,
Mă-ntreb de oare-aș fi putut
Să mă apropii mult mai mult de Tine.
Să stau mai mult în post și rugăciune...

Și realizez, Stăpâne, azi, smerit,
Că și-anu ăsta fost-am ipocrit.
Că plânsu-m-am ades că timp nu am,
Da’-n multe alte forme îl pierdeam.

Mă plâng adesea că sunt istovit,
Dar mai nimic eu nu am isprăvit !
Din ce la început eu mi-am propus,
Puține la final eu am adus.

Și-acum, când anu-i la final,
Îmi fac bilanţul meu anual.
Mă plec din nou să-mi cer iertare
Și-o să mai fac o încercare.

Să îmi rezerv eu vreau anume,
Mai mult timp pentru rugăciune.
Și înc-un timp vreau să-mi rezerv
Să stau în liniște, s-observ.

Ce vrei Tu, Doamne, să-mi arăți,
Și nu apare scris în cărți.
Ce vrei Tu, Doamne, să mă-nveți,
În zori de zi, când mă deștepți.


Un comentariu: